[Twitter][2015.09.14-17] Jongkook, Taewoon, Jungwoo, SPEED Japan, Kim Namho

2015.09.15 Jongkook

Bezpośredni odnośnik do obrazka

우리회사에 #다이아 라는 새로운 걸그룹이 생겼어요!! 계속 우리가 막내였다가 후배그룹이 생기니깐 느낌이 이상하네요~~~😁 데뷔 축하해요!!!!!ㅎㅎ 노래 좋아요~ 많이 들어주세요! #다이아 #DIA #왠지

Nowa damska grupa #DIA zadebiutowała w naszej wytwórni!! My byliśmy najmłodsi, to dziwne mieć młodszą grupę~~~😁 Gratuluję debiutu!!!!!ㅎㅎ Piosenka jest miła~ Proszę, słuchajcie jej dużo! #DIA #DIA #Somehow

 

Bezpośredni odnośnik do obrazka

죄송합니다.

Przepraszam.

Na obrazku: Nie byłem zadowolony ze swojego dzisiejszego występu i dlatego to piszę i tu publikuję. Sądzę że nie poszło mi zbyt dobrze przez przeziębienie z którego się nie wyleczyłem i mi się pogorszyło. Próbowałem jak najlepiej to ukryć i pokazać się tylko z dobrej strony, ale przepraszam, bo nie byłem w stanie pokazać tej dobrej strony. Chcę przeprosić publiczność która przyszła na dzisiejszy występ. To była moja wina, bo niedostatecznie dobrze o siebie dbałem. Szybko się wyleczę i pokażę moje dobre umiejętności. Przepraszam.

 

Taewoon

Bezpośredni odnośnik do obrazka

기대되는 신인 Dia가 떳다.많은 응원 부탁드릴게요.

DIA które właśnie zadebiutowały. Proszę, wspierajcie je. *

 

Jungwoo

きょうも ありがとうございました. みなさん、 ぼくは おおきい ゆめが あります、なにかごぞんじですか? にほんでいちばん ゆうめいなげいのうじんに なりたいです だから まいにちがんばります みなさん いつも まってくださってありがとうございます じゃ おやすみなさい

Dziękuję za dzisiejszy dzień. Mam pewne wielkie marzenie, wiecie? Chciałbym kiedyś zostać znaną w Japonii osobą i dlatego codziennie bardzo się staram. Dziękuję wszystkim za wsparcie i czekanie na nas, dobranoc. *

 

Bezpośredni odnośnik do obrazka

딥스~~ 한국가려면 얼마안남았네요 보고싶습니다 어디가서든 부족하단말 듣지않으려고 열심히했어요 항상 힘든상황에서도 응원해줘서 고마워요 한국가서 봐요 ^^

DEEPS~~ Niedługo wrócimy do Korei. Tęskni. Słowa których zawsze brakuje. Dokładnie pracowałem w Japonii by nie słyszeć tych słów. Dziękuję wam za wsparcie podczas trudnych sytuacji. Zobaczymy się w Korei ^^

 

2015.09.16 Jungwoo

Bezpośredni odnośnik do obrazka

머리 못펴서 ㅎㅎ 써봤어 ..

Założyłem to, bo nie mogłem wyprostować włosówㅎㅎ ..

 

2015.09.17 SPEED Japan

Bezpośredni odnośnik do obrazka

かわいいサポート、ありがとうございます♪
今日も公演頑張ります(^^)
待ってます☆

Urocze wsparcie, dziękujemy wam ♪
Jutro też się postaramy (^^)
Czekajcie ☆ *

 

Bezpośredni odnośnik do obrazka

本日もありがとうございました♪
今日は平日ですがいつもより人が多くてメンバーもテンションが高めでした(^o^)
残りはあと4回!
最後まで盛り上がっていきましょう^^

Dziękujemy za dziś ♪
Dziś dzień w tygodniu w którym przychodzi więcej osób, presja jest większa (^o^)
Jeszcze 4 występy!
Czekajcie do końca ^^ *

 

Kim Namho

Bezpośredni odnośnik do obrazka

한국의 뜨는 아이돌 SPEED! 꿈을 위해 일본까지와서 땀 흘리는 모습을 보면 안쓰럽고 멋지고 대견스러운 것이..나를 보는 것 같다! 더 큰 꿈..꼭 이루자!! 수고했다 유환아.^^@SUPREME_0729

SPEED, dorastający idole Korei! Patrzenie na to jak wyciskają z siebie pot by spełnić swoje marzenia jest trochę smutne, ale też fajne i daje satysfakcję.. Czuję, jakbym patrzył na siebie kiedyś! Mam nadzieję że spełnimy trochę większe marzenia!! Wiele wycierpiałeś, Yuhwan.^^ @SUPREME_0729

 

trans cr. kr>en fy-speed & jp>pl, en>pl speedpoland (Ume) *

Dodaj komentarz